garderobsrensning

We

Fick ett ryck häromdagen och rensade igenom mina garderober. Välbehövligt ska tilläggas. Man har sjukt mycket kläder som man liksom inte vill slänga bort för man kanske vill ha dom "nån gång", men den gången kommer aldrig och så ligger de bara där & tar plats helt i onödan. Men denna gången var jag hård.
Så jag slängde ut en del men hittade även en del kläder som jag typ glömt bort. Denna tröjan från We t ex köpte jag någon gång i högstadiet då alla skulle ha We eller J. Lindeberg. Även jag föll för det trycket och köpte mig den här tröjan. Tror jag har använt den max 5 gånger sen dess... Den satt mycket tajtare då och nu när jag provade den märkte jag vilken perfekt myströja den blivit så nu ska den användas igen ;D

I alla fall så har jag funderat på att sälja en del på Tradera men har noll koll på hur saker & ting fungerar där. Är det något bra & tjänar man på det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog bra att lägga ut på tradera.
en kompis till mig har gjort dt och tjänat på dt.

Postat av: Jennie

Ha en fin kväll :)

2007-10-30 @ 21:43:25
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: emelie

...: okej, det verkar som om det är bra iaf!
Jennie: tack, detsamma! :)

2007-10-30 @ 22:29:44
Postat av: Emilia

Jag säljer jätte mycket på tradera och det lönar sig vill jag lova :)

2007-10-31 @ 11:43:32
URL: http://emiliabilling.blogg.se
Postat av: sophie

pröve att sälj dom här! på din sida lixom!

2007-11-01 @ 13:05:29
URL: http://lillafi.blogg.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback