goddagens

Mår bättre idag men fortfarande inte prima ballerina. Slocknade redan efter Vänner, alltså typ åtta-halv nio, igår kväll. Sjukt nice & välbehövligt faktiskt ;) Har dock sovit helt fucked up, vaknat hela tiden & drömt sinnessjukt drömmar. Tur att det inte var på riktigt i alla fall.

Jobb idag, som alla andra tisdagar, mellan klockan åtta och tolv. Efter jobbet gick jag inom Expert för att köpa en väska till kameran eftersom jag kom underfund med att det var ett måste. Kan ju inte bara slänga ner kameran som den är i väskan. Kändes som onödiga pengar men det fick vara värt det, blö.

Nu tänkte jag snart göra mig lite fruktsallad (ovanligt va?), mysa ner mig i soffan med en filt och kolla på
Vänner för livet. Får väl se vad som händer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback