goddagens

Kom på att jag faktiskt inte ska vara så sur egentligen. Jag ska egentligen vara tacksam. Kanske inte för att jag vaknar tidigt men för att jag i alla fall slipper vakna av klockan lika tidigt och behöva gå till skolan & vara där i åtta timmar. Usch & fy säger jag, är sjukt glad att inte går i skolan längre. Man måste försöka tänka positivt ;) Jag är uppe tidigt, ja, men jag slipper i alla fall skolan & Ingemar!

Idag har jag såklart inte gjort så mycket än så länge. Ovanligt va? Nördat här, kollat lite på
Sweet home Alabama, läst nyaste Solo & duschat. Wooho, well done Emelie. Nu sitter jag och kollar på diverse Stockholm Live på Youtube. Det är riktigt underhållande, speciellt de med Magnus Betnér & Johan Glans. De är bäst.

Men nu måste jag snart göra mig lite iordning för senare cykla in till stan och äta kinamat till lunch med pappa & sis. Sen ska jag jobba resten av dagen. Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback