haircut

Lyckades sova ända till kvart över åtta idag. Lycka. Och höften är bättre idag och likaså armbågen. Gör inte ont hela tiden även om jag inte har kunnat sova på den sidan inatt ;D Känns som om jag förlorat mycket tid bara för att jag vaknade så "sent", haha. Så har inte hunnit med så mycket som jag brukar göra på morgnarna känns det som men har i alla fall hunnit träna, vilket är rättså bra ändå.

Idag ska jag äntligen klippa mig. Det är välbehövligt nu för det var riktigt längesen jag gjorde det! Hoppas på det bästa och att det inte kryllar upp sig alldeles för mycket :P Hatar att lägga så mycket pengar för en klippning, det är onödigt dyrt. Klippa topparna för 320 kronor. Blö. Ska försöka hitta ett par nya jeans i stan också för det är också något som är väldigt nödvändigt för min garderob. Inte så stor chans i denna stan dock... Men försöka kan man ju alltid göra i alla fall.

Men nu ska jag göra mig iordning innan jag ska köra in till staden. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback