Heroes

Heroes

Kom hem från jobbet och har längtat hela dagen efter att få kolla på Heroes och så gick hela min tillvaro i kras. Pappa skulle kolla på fotbollen. Ni som känner mig vet att jag väldigt starkt ogillar fotboll och så ska det dessutom krocka med Heroes! Katastrofen var ett faktum. Dumma analoga tv-sak som gör att vi nu bara har en tv att titta på också. Ringde Nea, gnällde lite men hon kunde inte heller spela in.

Men allt löste sig tillslut och jag fick se mitt älskade Heroes. Pappa jobbade nämligen natten till igår så han var så trött att han slocknade. Bra är programmet i alla fall och jag har blivit beroende. Hatar att följa serier egentligen men det går ju inte att göra annat!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

sylar överlever till andra säsongen...

2007-10-23 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback