Homebuy

This is all from me today. Kommer inte att blogga mera idag, too bad for you ;) Nu drar jag nämligen till jobbet och där ska jag vara ända till klockan kvart över sju. Puuh. Och klockan halv åtta är det ett bord bokat för mig & mina kära vänner på thai-
restaurangen - trevligt värre! Blir till att byta om & fixa till mig lite snabbt, vill ju inte lukta fisk ;D Som tur är ligger resturangen rakt över gatan, nära & bra!

Missar Idol ikväll dock, liiite bittert måste jag faktiskt erkänna. Men det är bara till att kolla på alla uppträden på internet sedan, så det löser sig ;P Mellansnacket & allt annat är ändå inte så skoj, det är ju bara låtarna man vill höra.  

Nu måste jag cykla om jag ska hinna i tid, but I'll be back tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback