I'm booored

När hånglade du med en kille första gången? hrm... I fyran, tror jag.

Hur stora fötter har du? storlek 38.

(m) eller (kd)? pest eller kolera?

När dansade du senast? igår at Elins place :D
Följer du någon Tv-serie? Heroes.

Vart vill du åka på storstadssemester? London är jag sugen på just nu :)

Vart vill du åka på solsemester? Thailand! :D
Vad är det bästa med dig? tänker alltid på alla andra.  

Vad är det näst bästa med dig? jag är stentuff! ööh, eller nåt.

Vad är det sämsta med dig? tänker för mycket & överanalyserar. Vilket iofs kan vara bra också, men inte när det går till överdrift.
Älskar du alla former av sport? eeh, nej! Sport är sjuuukt tråkigt.

Lyssnar du på radio? Vilken kanal? lyssnar aldrig på radio, spelar mitt eget :P

Gillar du parmesan? aldrig smakat, tål inte ju.

Vad är det sista du gör innan du somnar? läser alltid innan jag kan sova.

Är du en van porrklubbsbesökare? haha, nej.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? dricker inte kaffe, så inga.

När besökte du ett gym senast? tränar aldrig på gym. Tränar hemma eller Box it.

Prenumererar du på någon tidning/något magasin? Glamour för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

svar: Ja, det är verkligen mysko egentligen! Men kul :P Man behöver snart inte prenumerera på tidningar ^^ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback