it's freezing!

freezing

Har jobbat mellan klockan åtta och två idag. Höll allvarligt talat på att dö när jag cyklade till jobbet, så jävla kallt var det! Vad har hänt egentligen, sen när är det okej att vara så kallt redan nu? Däremot så är det mycket fint väder i övrigt, solen är framme titt som tätt. Och hösten är faktiskt riktigt fin, bara det inte hade varit så förbannat kallt.

Nu tänkte jag slappa lite & senare duscha för ikväll kommer folket hit & kollar på film. Trevligt värre! Känns som om det var längesen jag träffade vissa, men det var det nog inte. Haha. Men innan de kommer ska jag få äta det godaste av allt: thaimat som jag tog med mig hem från stan efter jobbet. MUMS! :D

Kommentarer
Postat av: Ursula

Tack så jätte mycket :) hihi!

Postat av: Anonym

haha. :D och vi cyklar hemifrån halv sex. ^^ HY!

2007-10-15 @ 20:32:17
URL: http://lovebird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback