minirecensioner

Igår lyckades jag titta på hela 3 stycken filmer. Slappesöndag var det ja ;) Men när man vaknar tidigt så får man mer tid helt enkelt, hehe.

Först kollade jag på
The bourne supremacy, som jag faktiskt aldrig tagit mig för att se av någon okänd anledning. Såg inte den första, The bourne identity, förrän i förra veckan fastän vi har haft den här hemma i flera år typ. Anyways så var den bra, kanske inte fullt så bra som den första men jag vill verkligen se den sista nu också!

Sen kollade jag på Revolver som sis & Kenty hade tyckt var hur bra som helst. En av mina favoriter Jason Statham var med så den var ju sevärd bara för den sakens skull. Och det var en sjukt speciell & väldigt skum film. Så pass skum att jag inte ens kan bestämma mig för vad jag tycker om den... Snyggt filmat & klippt i alla fall!

Och tillsist kollade jag på Spanglish som gick på trean igårkväll. Jag var helt sinnessjukt trött och fick riktigt kämpa för att hålla mig vaken ;D Tyvärr misslyckades jag och slocknade typ 10 minuter innan filmen slutade, så är det någon som kan säga hur det blev? I vilket fall så var den inte särskilt bra, men vore trevligt att få veta slutet ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback