pretty nice day so far

Pööh. Har haft ganska fullt upp hela dagen men det har faktiskt varit nice! Först jobb mellan klockan åtta & två och sen när jag kom hem så har vi besök från Öland och nu även av sis & Kenty. Mycket trevligt med andra ord :)

Har även hunnit leka lite mer med kameran och jag fullkomligt älskar den. Den är bäst helt enkelt och värd vartenda öre av de där 7500... Har inte hunnit lära mig hur man lägger in bilder på datorn ännu för jag har inte haft tid så kan inte heller visa de bilder som jag har tagit. Tyvärr! Har i och för sig inte tagit så mycket seriöst ännu, mest klickat för att se hur grym den är ;D

Ikväll blir det party party eftersom det är kulturnatten här i Karlshamn och därför också förhoppningsvis mycket folk ute på Lorden. Förfest med Elin, Jenny & en massa annat känt & okänt folk. Ska nog bli mycket trevligt! :D Är rättså laddad också med nytt linne & allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback