pretty nice day

Idag är en seg men ändå bra dag. Eller nåt. Först jobb där jag var sjukt trött men tiden gick snabbt ändå. Plockade upp fisk & packade in ostar - låter kul va? :P Höhö. Tänkte först hitta på något skoj nu  i eftermiddag men så kom jag på att jag faktiskt var väldigt seg så jag bestämde mig för att slappa i soffan och kolla på en av filmerna som jag köpte igår. Så så blev det: jag, soffan & Notting Hill. Rätt trevligt ändå.

Nu ska jag snart laga lite mat (wook står på dagens meny) till mig, mamma & pappa men först ska jag ringa Jenny. Missade hennes samtal igår eftersom jag gick & la mig relativt tidigt, precis som jag sa ;P Sen ikväll kommer Lizze hem till mig - trevligt värre! Behöver lite sällskap & någon att umgås med efter en hel dag av slappande :)

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Jag har precis wookat jag också :D

Postat av: emelie

mums, eller hur? :D

2007-10-23 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback