put the blame on me

För det första: förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen! Shame in me. Men jag har faktiskt ett liv också och ibland finns för mycket annat att hitta på än att sitta här, tror det eller ej ;) Seriöst talat är anledningen att jag inte suttit här främst att jag inte mått så bra, började igår & har fortsatt på samma spår idag. Halvkaos men det reder nog sig!

Idag har jag först jobbat i kassan igen, för att lära mig den eftersom jag har min första "riktiga" kassatid på onsdag. Hade Nea som en liten coach bakom mig, hehe ;D Och efter jobbet gick jag hem till sis för att umgås med henne lite granna, fikade lite på stan & sådär. Jag börjar nästan bli sur, tänker hon inte ploppa ut ungen snart eller? ;D

Ikväll? Vet inte riktigt ännu, men troligtvis så blir det till att lägga sig tidigt eftersom jag har fått extremt lite sömn (t.o.m. mindre än vanligt) de senaste dagarna. Plus att eftersom jag inte mår bra så sängen känns riktigt lockande. Ska ju upp tidigt & jobba imorgon också. Blö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback