"ring när du ska föda"

Blev en rättså bra dag trots allt idag. Hade ingen aning om vad jag skulle hitta på hela denna dagen först för något ville jag ju göra i alla fall (speciellt eftersom man varit uppe sen klockan 6...). Tillslut blev det i alla fall till att ta bussen in till Johanna i stan för att umgås lite. Vi lekte lite med Pink, pratade och gick lite ärenden på stan innan vi hälsade på mormor & morfar en liten stund. Trevligt värre med andra ord :) Jag börjar däremot bli mer & mer frustrerad över att ungen inte vill ut, är det så bekvämt där inne eller vad är problemet? ;D

Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska träna Box it ikväll. Jenny kan nämligen inte följa med och jag känner mig inte tillräckligt motiverad för att åka dit själv. Varken Nea eller mamma orkade heller hänga på. Blö. Mår fortfarande inte riktigt som jag ska heller. Jävla illamående. Som tur är får jag prata med kvinnliga farbror doktorn igen imorgon. Inte för att det blev till det hjälpte sist, men hoppas går ju.

Kommentarer
Postat av: Qune the Bambi Killah

Heeej, nu skriver jag på bloggen. Hälsa din syster från mig, vet hur mkt hon brukar uppskatta de jue ;). Tanka den låten me!: http://sharebee.com/87438ab2

2007-10-11 @ 21:06:47
Postat av: emelie

wooow! hehe, ska hälsa ;) & ska se vad jag kan göra åt låten, hatar mitt nerladdningsprogram :P

2007-10-12 @ 07:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback