road trip


Idag ska jag till Väla i Helsingborg för att shoppa tillsammans med Lizze. Är helt ledig från allt vad jobb heter och tänkte att det kunde vara kul med en liten road trip och Lizze var på g hon med! :) De andra girlsen dissade dock, sjuuukt illa! ;) Jag var egentligen mycket ute efter en jacka men eftersom jag beställde en igår så ska jag kolla annat istället, hehe.

Ovan har ni i alla fall lite snygga (och kanske mindre snygga, who cares?) posebilder på mig & Lizze. De flesta från Rhodos i somras :D Nu ska jag göra duscha & gör mig lite iordning men ha en bra dag allihopa, see you later!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det så kul!

Postat av: emelie

tack, detsamma! :)

2007-10-31 @ 16:37:32
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: elin

hade ju inte dissat om ni hört av er tidigare, kan ju inte ta ledigt samma dag precis! men gött att ni hittade nåt iaf
.9

2007-10-31 @ 19:01:04
Postat av: emelie

vi bestämde det typ i måndags seriöst så ;P ringer du imon eller? :D

2007-10-31 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback