schizofreni

Kan inte bestämma mig för om jag tycker om den här dagen eller inte... Den har varit trevlig än så länge men ändå så känns det inte bra. Schizo jag vet, but what to do?

Positivt:
- samtalet med doktorn gick bra och jag fick äntligen riktiga sömntabletter och snart en tid för gastrostopi. Finally kanske man kan ta reda på what's up egentligen.
- träffade Nea & Lizze som fikade innan jag skulle handla med mamma, trevligt att se töserna om än bara lite snabbt :)
- jag har bakat nötpaj som just nu står & kallnar och ska avnjutas ikväll. Längtar redan.
- Elin verkade blivit glad för min lilla present i brevlådan :)
- köpte två filmer för 99 kr på CityGross - megabilligt ju! Ace Ventura 2 & 50 first dates blev det.

Negativt:
- var hos zonterapeuten och är riktigt stolt över mig själv. Sitta där i nästan en timme utan strumpor och hon rörde vid fötterna all the time. Inte så överdrivet nice för en sådan som jag, men det gick bra ;P
- sis unge vägrar fortfarande komma ut. Flippar snart!
- saknar My/Lilija och hennes bloggande. Hoppas hon är tillbaka snart igen.
- allmän negativ känsla i kroppen (weird? oh yes!), seg som fasiken & ont i huvudet.

Det positiva överväger det negativa i alla fall och det är ju alltid positivt i sig ;)

Kommentarer
Postat av: My

Vad du är söt! Jag kommer snart igen. Snartare än du tror säkert ^^ Pinsamt, men är man beroende så är man..

Postat av: emelie

åååh, goodie! :D eller hur, jag skulle troligen aldrig kunna sluta blogga ;P

2007-10-13 @ 06:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback