sleeping beauty

Önskar jag var Törnrosa och kunde sova i hundra år. Haha, vore nice liksom. Vet inte riktigt hur men gårdagen rullade på på något sätt. Gjorde inte precis någonting speciellt men tiden gick ändå... Kollade film(er), gick en runda med Nea, satt lite här & nördade, lagade mat och var en runda i skogen med pappa. Man hinner egentligen göra mycket när man är vaken tidigt men ibland så orkar/vill man bara inte ;)

Eftersom dagen igår var en riktigt slappig dag så vill jag hitta på något idag. Men får väl vänta några timmar tills de normala människorna har vaknat. So what to do? Städa rummet eller något annat man egentligen borde göra men helt enkelt inte vill? :P Ni kan säkerligen vänta er en del bloggande idag... Höhö.

Kommentarer
Postat av: Ice

Jag är också vaken, är jag då inte en av dom normala?:P Om jag vore du, som inte har nåt att göra, skulle jag sitta och glo stand up komedi på youtube. haha peace.

Postat av: emelie

alla mina kompisar sover, tyvärr! ;P hehe. Sitter just nu & kollar en massa fula saker på youtube, det är ett bra sätt att underhålla síg på ;D

2007-10-15 @ 07:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback