sötaste Tea

Tea

Förlåt för dålig uppdatering men jag har prioriterat annat idag för fy farao vad underbar min lilla systerdotter är. Vi åkte dit i eftermiddags och stannade ett par timmar och jag kunde ju inte sluta kolla på tösen. Längtar redan tills sis & Kenty kan komma hem och jag får träffa henne igen :)
Det bittra var dock att jag på vägen till Karlskrona upptäckte att batteriet till kameran var helt dött. Och eftersom det är ett uppladdningsbart batteri så var det inte så mycket jag kunde gör åt saken... Fick ta kort med den gamla kameran istället, vilket inte alls blir lika bra. Men hon var ju söt i vilket fall ju!

Just nu känner jag mig som världens tråkigaste människa. De andra har spelkväll hemma hos Jenny, som jag längtat till, men just nu mår jag inte särskilt bra. Sjukt icke bra för att vara ärlig. Så orkar inte ta mig någonstans eller göra någonting. Blö. Det är lördag ffs! Vill må bra, vill inte vara trött, vill vara glad.

Kommentarer
Postat av: paulina

gud så söt!

Postat av: emelie

ja, hon är helt underbar! :)

2007-10-28 @ 07:24:17
Postat av: Anonym

men herregud! :´)

2007-10-28 @ 15:27:13
URL: http://lovebird.blogg.se
Postat av: emelie

mhm, eller hur :)

2007-10-29 @ 07:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback