tatoo?

Sitter här och kollar på olika typsnitt i Word till min tatuering som jag har funderat från & till på. Men nu är det dags, nu är jag redo och har bestämt mig. Dels att jag faktiskt ska tatuera mig, var på kroppen jag ska tatuera och dels vad som ska finnas på min kropp för resten av livet. Shit vad seriöst det känns...

Tänk om jag ångrar mig? Men hur ska jag kunna veta det nu egentligen? Jag kan väl inte veta vad jag kommer & ska tycka om 10 år! Så nästa vecka får jag fasiken ta tag i att beställa tid i alla fall. Och Nea också förhoppningsvis. Spännande.

Kommentarer
Postat av: turbotrollet

Lycka till! *VILL OXÅ!*

Postat av: emelie

tack :D varför gör du inte då? :P

2007-10-06 @ 07:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback