this day


1. Lizze 2. jag 3. bulle.

Dagen blev riktigt bra tillslut. Var rastlös några timmar på förmiddagen då inga andra var vakna men dagen blev trevlig tack vare att Lizze kunde ta en fika med mig på eftermiddagen :) Pratade en massa och drack te - trevligt värre med andra ord! Köpte även present till en viss tös som fyllde år i fredags och som ska firas i helgen ;)

Den tid jag var rastlös som fasiken underhöll jag mig med att leka en massa med kameran. Har inte tagit så mycket porträttkort (a.k.a. egokort ;D) så ville prova det lite mer. Och vet ni vad? Jag älskar bara kameran mer & mer. Den är bäst helt enkelt! Några av dagens alla bilder ser ni ovan, många fler finnes i Bilddagboken.

Men nu ska jag gå bort från datorn & kolla lite tv eller nåt istället. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback