this day

mean girls

Nu har jag redan varit uppe megalänge och börjar bli lite rastlös så jag tänkte sätta mig i soffan och kolla på Mean Girls. En film som jag aldrig någonsin tröttnar på - sjukt bra! Lite jordnötter & russin till det och jag är nöjd för en stund ;)

Sen blir det nämligen mera att göra idag för i eftermiddag ska jag & pappa hämta sis, Kenty & Tea i Karlskrona för nu ska de hem igen. Denna gången är kameran definitivt laddad och fler kort ska tas, och själv hoppas jag kunna mysa lite med henne också såklart :) Ska försöka njuta av denna lediga dagen och för tillfället mår jag bättre än jag gjorde i helgen så det ska nog bli en bra dag! Var nästintill död igår innan jag började jobba men väl på jobbet fick jag energi på något sätt och vad speedad hela dagen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Caroline Engström och Jonathan Dahlgren

Hej! Vi är två socionomstudenter från Göteborgs Universitet som just nu skriver en c-uppsats om bloggar, och nu letar vi efter bloggare som skulle kunna tänka sig att delta i en msn-intevju som kommer att handla om relationen mellan identitet och bloggar. Om det här låter intressant, maila oss på [email protected] så skickar vi mer information. Hoppas vi hörs!

2007-10-29 @ 10:24:28
Postat av: Anonym

den har jag =)

Postat av: turbotrollet

Har sett den en gång, ALLA tjejer är helt besatt av den filmen. Den var ok, men den hamnar nog inte i min DVD-hylla. ;)
Lite skillnad att se den blonda bitchen i denna film, bli/vara helt fantastisk i "Dagboken". Natt och dag! ;D

2007-10-29 @ 13:20:32
URL: http://turbotrollet.blogspot.com
Postat av: Sofia

mean girls är bra, var typ år sedan jag såg den.. måste se om den nån dag snart :D

2007-10-29 @ 15:31:48
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: emelie

...: good for you, för den är ju sjukt bra ;)
turbotrollet: meeh, den är ju BÄST! Kan se den om & om igen :P
Sofia: själv ser jag den väääldigt ofta, hehe ;D

2007-10-29 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback