Tjejsnack v. 42 - relationer

Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?

mamma & pappa.
Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?

nej, tycker ju om alla mina kompisar, kan ju inte precis säga att den gillar jag liiite mindre! :P Alla kompisar är bra på olika sätt och man kan inte värdera dom på samma grunder.
Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
ja. Orkar inte dra historien. Ja.

Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?

till vissa ja, till andra lite mindre. Allt är relativt.
Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
Svårt för mig att svara på? Tänker alltid på andra, och gör oftast allt jag kan så att ingen ska bli ledsen/sårad av någon anledning. Däremot blir jag lätt stött/sårad eftersom jag alltid tänker så mycket själv, vilket säkert kan vara irriterande då man kanske inte alltid förstår va fan det är jag är skum för. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback