tjo tjim

Jag är förvånansvärt pigg idag faktiskt, hehe... Gårdagen hos Elin & Karin var mycket trevlig & underhållande, hemmafest är aldrig fel som omväxling med att gå ut på Lorden. Många skumma diskussioner, lite ölspelande & en massa dansande! :D Jag har lagt in en massa bilder i Bilddagboken och ska snart visa några här också tänkte jag.

Idag har det inte hänt så mycket än så länge. Har faktiskt längtat lite efter en riktig slappdag, så det är det idag. Åt glass med valnötter & sirap innan och mår nu illa som en gnu. Eller nåt. Men som jag sagt innan, det är så värt det för det finns typ inget underbarare. I'm addicted. Och när dagen redan har börjat onyttigt kan man väl lika gärna fortsätta? Därför ska jag nog ta mig ner till Ica & köpa nåt mumsigt. Troligtvis jordnötter som vanligt. Ska vänta tills det värsta illamåendet gått över bara ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback