todsfördriv innan jobbet

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? ingen än så länge, men senare blir det väl de på jobbet antar jag :P
Vilken är den senaste filmen du sett?
Godzilla. Haha.

Vem ringde dig senast? mamma.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vem det är jag söker.

När såg du senast din mamma? igårkväll.

Vilken ögonfärg har du? blåa.

Vilken plats föredrar du minst? skolan ;D Men den slipper jag ju nu.

Var tror du att du befinner dig om tio år? nån annanstans, förhoppningsvis!
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Vänner på tv igår.

Hur stor är din säng? 120. NICE!
Är du social? när jag vill.

Vilken är din favoritglass? vanilj (har 5 smaker att välja mellan, typ).
Tycker du om kinamat? japps, fast thai är bättre.

Vad dricker du till frukost? havremjölk.

Kan du spela poker? jodå, men kanske inte särskilt bra ;P

Flirtar du mycket? nej, är rätt dålig på det.

När var du i kyrkan senast? på studentdagen, I guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback