trötter

Blev visst lite bloggande ändå! Jag är helt sinnessjukt trött, känns nästan som om jag ska avlida. Sjukt stressad dag på jobbet och ska upp & jobba klockan åtta imorgon igen. Blö. Därför blir till att lägga sig tidigt ikväll.

Skulle egentligen träffat Lizze ikväll & gjort nåt trevligt men känner tyvärr att jag inte kommer vara så rolig så jag sa att det var bättre vi tar det en annan dag. Nu ska jag istället kolla på Idol och äta fruktsallad & jordnötter. Mums & mys. Flippar om någon bra åker ut ikväll igen och Sam får stanna kvar. Men det återstår att se...

update:
Det var ju en jävla tur att det var Gathania som fick åka och ingen av de klockrena. Hon var rätt tråkig. Sam var faktiskt oväntat nog bättre den här veckan, men han kan åka i alla fall. Men det verkar som om det bara är tjejerna som får åka en efter en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback