unsexiest woman alive?

Ännu en lista (fattar inte hur de orkar komma på allt hela tiden) har gjorts och denna gången på Maxim's internetsida: the unsexiest women alive. Här är top fem:


 


1. Sarah Jessica Parker
2. Amy Winehouse
3. Sandra Oh
4. Madonna
5. Britney Spears

Okej, jag förstår inte riktigt hur folk har tänkt. Jag gillar verkligen inte Sarah Jessica Parker och tycker tyvärr inte att hon är vacker på något sätt men jag skulle aldrig påstå att hon var osexigast i världen, jag menar det är till att överdriva. Jag förstår inte heller grejen med Sandra Oh, hon kanske inte är världens vackraste men vad har hon gjort för att behöva kallas osexig?
Och Britney går väl att diskutera... Tar men en sån här bild kan man verkligen förstå hur de har tänkt men egentligen är hon ju hur söt som helst.


Kommentarer
Postat av: Nina

håller med dig.. förstår mig inte på sådana listor.

Postat av: paulina

Håller med :/

2007-10-27 @ 14:33:35
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback