upp before the tupp

De där sömntabletterna var de bästa jag någonsin fått! Eller inte. Vad ska man göra när inte ens sömntabletter hjälper!? Inte ett jävla skit hjälper. Sova länge är väl tydligen inte min grej längre. Somnade väl kanske 1-2 igårkväll och vaknade 6 imorse. Joy!

Igår kom Lizze, Fredrik & Alle hit för att vara lite sociala och kolla på film. Mycket trevligt :) Kollade på den nyaste Beckfilmen -
I guds namn. Har dissat de senaste Beck-filmerna för de har inte varit bra men denna var faktiskt bra, om än lite skum.

Hittills idag har jag kollat på På smällen och nu ska jag gå & vara lite allmänt sur. Men en promenad med Nea senare idag kommer säkert pigga upp mig. Let's hope so.

Kommentarer
Postat av: Kate

Vad är det för märke du knaprar?
Jag måste ha nya men vet inte riktigt om jag ska ha samma som jag hade förut. Kändes som att jag inte riktigt var med på vad som hände.. :)

Postat av: emelie

de hjälpte inte iaf, märkte inte av dom överhuvudtaget. Ändå stod det att man skulle det. Dumma piller.

2007-10-14 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback