utvärdering av födelsedagshelgen

Lördagen, the birthday, var för det första riktigt nice. Mys hela dagen, åt god thaimat och sen party på kvällen. Det kunde ju bara inte gå fel, och det gjorde det inte heller! De sista människorna gick klockan tre, så jag hoppas i alla fall att folket hade trevligt ;)

Igår hade jag typ överenergi vilket var väldigt konstigt eftersom jag vaknade typ klockan sju, men jag var snäll och lät Nea & Micke sova vidare ett tag till ;P Pappsen var snäll och tog tag i det städande som var kvar: dammsuga & skura golven, mina vänner är ju bäst på att spilla! ;D Men sen var jag den bästa dottern och gjorde cheesecake och hackade en massa grönsaker till kvällen då jag skulle ha kalas.

Har fått fina presenter också såklart! En
snygg väska, "presentkort" på påslakan, blommor, glas, linne med tillhörande trosor, parfym & pengar till kameran som snart ska köpas. Och som jag skrev lite snabbt igår så var vännerna världens sötaste och kom med presenter. Kan inte sluta kolla på Fredriks fina sak som han gav mig & Nea! Tack så mycket allihopa både vänner, släkt, sis, Kenty och mamma & pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback