veckans Tjejsnack var inte skoj

Kroppsdel du tycker bäst om: hrm...
Kroppsdel du tycker sämst om: vill jag inte skriva här, då kommer alla kolla det ;D
Favoritmat: thaimat.
Favoritdessert: beror på hur jag känner mig. Men valnötter, glass & sirap är oftast inte fel. Höhö ;)
Favoritpizza: ingen, har bara käkat pizza en gång i mitt liv & då var det bolognese. Inget speciellt med det tyckte jag inte.
Gillar du godis? faktiskt inte längre precis... Vet dock inte varför. Jag vill ha nötter! :D
Favoritblomma: lilja.
Senast köpta skiva: oj, åratal sedan. Köper folk skivor nu för tiden? :P
Senast film på bio: Harry Potter & fenixordern.

Senast lästa bok: Harry Potter & hemligheternas kammare.
Har du nån noja? hrm, typ ;P
Favoritdoft: de gula rosor mormor har i sin trädgård. Helt underbara!
Politiskt insatt? relativt & tillräckligt för att veta vad jag står.
Jag sover: illa.
Tror du på något? kärlek?
Värdesätter du ärlighet? absolut. Mycket viktigt.
Hur tidigt stiger du upp? på tok för tidigt.
Är det bra eller dåligt? sämre än sämst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback