wednesday

Idag har jag gjort lite all möjligt. Först var jag på besök hos farbror doktorn vilket gick jättebra och sen gick jag & pappa lite ärenden på stan. Och jag blev lycklig. Jag har letat efter disneyfilmen Mulan i flera, flera år men aldrig hittat den. Den har inte funnits någonstans. Istället har jag fått låna den av Jenny varje gång jag fått abstinens. Men idag så hittade jag den äntligen på det mest oväntade stället någosin - Ica. Haha! Nu är det bara Tarzan som saknas i min disneysamling innan jag har allt jag vill ha ;D

Nu har jag precis kollat på Coyote Ugly, den andra filmen jag köpte häromdagen. Älskar den, det är verkligen en film man kan se om & om igen. En bra investering med andra ord. En annan mycket bra grej med filmen är Adam Garcia, han är het & har världens sötaste dialekt. I like. A lot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback