a lot to do

Denna dagen kommer vara lika full av grejer att göra som gårdagen, vilket betyder ännu en dag av dåligt uppdaterande (dvs nada & niente). Såhär ser min dag ut:

- jobb mellan kl halv 10 & halv 3.
- gå lite ärenden med mamma på stan (bl a köpa en snygg väska till mig i födelsedagspresent :D).
- beställa mat, thai of course, eftersom jag inte hinner fixa mat på annat sätt. Mums!
- tid hos en zonterapeut klockan halv 5 (och jag har fotfobi...).
- Box it-träning mellan kl 6 och 7.
- äntligen hem igen! Men då måste jag fixa mat att ha till lunch OCH middag tills imorgon.
- tillsist: lite tv att kolla på, såklart :P

Gårdagen hos sis var trevlig i alla fall. Gick en runda med Pink, kollade på Idol & Top Model och drack te. Mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback