ännu en lista om mat

Hur ofta handlar du? när det behövs tycker jag är rätt smart. Men mest mamma & pappa som handlar dock, eftersom jag fortfarande bor hemma :P  
Vart handlar du? Ica, Hemköp, City Gross... Vad som är nära till hands för tillfället.
Vad äter du en vanlig tisdag till middag? spaghetti & köttfärsås eller kycklingsallad kanske.
Vad finns det mest av i kylskåpet? frukt! :D
Vanligt kranvatten eller kolsyrat? kolsyrat, no doubt about it.
Vad går åt mest hos dig? isbergssallad, frukt, russin & havremjölk. Typ.
Äter du mörkt eller ljust bröd? nallebröd är det enda bröd jag äter. Mina glutenfria bröd kan inte bli särskilt mörka. Tyvärr.
Hur ofta äter du fisk? ett par gånger i veckan kanske, oftast lax för det är mumsigast!
Vad finns alltid i kylskåpet? havremjölk & frukt.
Äter du mycket sallad? oftast till varje måltid. I alla fall isbergssallad, orkar inte alltid göra en seriös sallad. Älskar vanlig isbergssallad :D
Har du alltid i frysen? nallebröd, köttfärs & bär.
Vilka drickbara drycker har du hemma? mineralvatten & havremjölk.
Har du brödet i kylen eller i skafferiet? i frysen.
Hur är det med sötsaker? typ inga, vad jag vet. Haha.
Vilken snabbmat föredra du? ingen, tack. Nicht gott plus att jag hatar mättnadskänslan man får av det, det lägger sig som en sten i magen känns det som.
Äter du på kvällen innan du sover? nej, aldrig.
Har du några matovanor? hrm... Vet inte?

(ursäkta att det publiceras mycket listor nuförtiden men det är ett väldigt bra tidsfördriv för mig på morgonen när ingen annan är vaken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback