besök hos farbror doktorn

Som i och för sig var en tjej, men ändå. Fick tabletter av henne med idag så nu har jag en massa medicin-saker att ta eftersom jag fick lite igår också, hoppas att nåt av det hjälper i alla fall. Något av mina tre åkommor borde de ju kunna fixa, eller? Let's hope so! Dagen har även resulterat i hela tre stick i armarna eftersom mitt blod tydligen inte ville ut ur min kropp. Blö. Har megaont i ena armen bara för det :P

Nu ska jag snart fixa mig lite lunch och läsa nyaste numret av SOLO innan jag ska jobba (15-19.30, nice pass!). Så ni lär inte får höra nåt mer ifrån mig idag, tyvärr... För sen är det tydligen hela tre avsnitt av Top Model ikväll eftersom den svenska säsongen börjar imorgon, vilket betyder att jag kommer sitta framför tv från klockan åtta till elva. Hehe, kan ju bara inte missa det!

Kommentarer
Postat av: Karin

jag missar både idol och top model!!

Postat av: emelie

neeej, katastrof! jag höll mig uppe alla tre avsnitt ;D

2007-09-12 @ 07:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback