blaj & blö

Sorry för den extremt dåliga uppdateringen igår. Orkade och ville helt enkelt inte. Kände inte för någonting igår faktiskt och därmed inte heller blogga. Men idag är jag förhoppningsvis back on track igen! Är ledig hela dagen idag så får se vad för skoj jag hittar på, just nu väntar jag bara på att min kladdkaka ska bli kall, stelna och var mumsig som fasiken. Hehe ;)

Igår var jag hos mormor & morfar hela dagen. Riktigt längesen jag träffade dom nu, det är så många människor jag aldrig får tid till att träffa som jag vill få tid till. Men nu blev det i alla fall äntligen av & trevligt var det :) På kvällen kollade jag en massa på tv: Sing a long, halva 
Vägen ut och Top Model Sthlm. Sen slocknade jag.

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin måndag tjejen:)

Postat av: emelie

tack, detsamma! :)

2007-09-17 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback