det är tidigt & jag har tråkigt

Har en dröm gått i uppfyllelse? as if!
Vad har du för startsida på internet? min blogg ;)

Vad längtar du mest till just nu? att sis ska ploppa ut bebis :D

Vad är du mest rädd för i hela världen? smärta.

Är du mörkrädd? lite... kanske.
Godaste drickan till frukost? havremjölk.
Vad var det senaste som fick dig att skratta? sis & pappas konversation igår ;D
En sak du gärna skulle vilja lära dig på en sekund: sjunga.
Sällskapsspel du gillar att spela? Monopol :D Men det är aldrig någon som vill spela det med mig... Blö.
Du ritar när du pratar i telefon? ibland, om det finns papper & penna i närheten.
Vad använder du för parfym: Moschino - I love love eller Britney's fantasy.
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: ha ordning på saker & ting och komma i tid från mamma och tänka för mycket på andra från pappa.
Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: okej, har 3 alternativ: spaghetti & köttfärsås, tacos eller thailändsk fläsksallad ;D Och till efterrätt: fruktsallad!
Du har en hemlighet som ingen annan vet? säkerligen.
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: varierar från dag till dag. Vissa dagar kan vara riktigt bra & vissa totally fucked up.
Vad tänker du på när du inte kan sova: allt & ingenting.
Du gillar att bli fotograferad? både och, men mycket bättre nu när jag gått ner i vikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback