eftersom Tjejsnack inte uppdateras

Skulle...
du vilja vara längre? skulle väl vara nice, men jag bryr mig inte.
du vilja väga mer? nej.
du vilja dricka dig full nu? haha, klockan är sju på morgonen så nej tack.
du tacka ja till ett erbjudande av en filmroll? nej.


Kan...

du låta bli att prata på 4 timmar? troligtvis.
du vara på en fest utan att dricka? javisst.
dina vänner lita på dig? absolut.
du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja, om jag verkligen vill så.


Har...
du varit full den här månaden? mhm! :D
du borstat tänderna den senast timmen? nej, men hade planerat att göra det snart. 
du funderat på hur det skulle vara att testa droger? funderat ja, men det är inget alternativ.
du facebook? nej, har dissat det där ;)

Vem...

pratade du senast i telefon med? Fia :)
skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? sis.
såg du senast full? hela gänget i lördags, I suppose.
vet allt om dig? ingen.

Vad...
har du på dig just nu? pyjamasbyxor & min Bulgarien-myströja.
skulle du göra om du vann 1 miljon? shoppa, spara & resa.
önskar du dig mest av allt? lycka.
åt du till middag igår? spaghetti & köttfärsås, som jag själv lagade. Mums ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback