ego-inlägg

ego
Idag är ingen vanlig dag för det är Emelie's födelsedag. Hurra, hurra hurra!

Congratulations to me med andra ord - 19 år nu då alltså, häftigt värre! Inte för att det känns något speciellt, känner mig lika mogen/omogen som igår ;) Det som känns tråkigt är att det inte är lika spännande att fylla år när man blir äldre. När man var liten var det en av den bästa dagen på året (delat med julafton såklart) men nu är det mer som en dag som alla andra.

Men den här födelsedagen ska förhoppningsvis bli riktigt nice! Fyller ju år en lördag och är helt ledig från allt vad jobb heter (kan det bli mer perfekt?) så det ska firas med party party at my place tonight. Och eftersom Nea fyller år på onsdag så passar vi på att fira våra födelsedagar tillsammans :D

Morgonen blev omvänd jämfört vad det brukar vara på födelsedagarna... Eftersom jag vaknar så tidigt nu för tiden så var det jag som sprang in till mammas & pappas sovrum när jag vaknade och väckte dom ;D Sen åt vi frukost tillsammans istället, mys :) Resten av dagen ska väl gå åt till att ladda & fixa inför kvällen, njuta av ledigheten och käka thaimat med mamma & pappa.

Kommentarer
Postat av: Feliccia

GRATTIS! Och ha en jätteskön dag och tänk på att det är DIN dag idag, tihi!
Ha en superbra helg, KRAM!

Postat av: Fräddie

grattis pemms! :D syns ikväller, då ska vi ha sköjj :D

2007-09-29 @ 09:04:07
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: emelie

Feliccia: tack! :D jag hoppas att dagen blir kanon, både för dig & mig!
Fräddie: tack, & vi ska ha SJUKT skoj! :D

2007-09-29 @ 13:46:21
Postat av: Lizette

Grattis!!

2007-09-29 @ 14:16:00
URL: http://zettan.blogg.se
Postat av: evelina

grattis! :)

2007-09-29 @ 15:30:08
URL: http://evelaahjna.blogg.se
Postat av: emelie

Lizette & Evelina: tack :)

2007-09-29 @ 16:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback