en lista - vad annars?

DIN OMGIVNING
Hur många är det i din klass? inga, går inte i nån klass längre. Niiice.
Känner du några som röker? njaa, ingen av de jag umgås med mycket röker. Sis gjorde innan hon blev gravid dock.
Hur många är ni i eran familj? 4: mamma, pappa, jag & sis.
Har ni några husdjur? yes; Bella the ödla, Piff & Puff the snakes & bönsyrsorna (struntar i att nämna deras pinsamma namn ;D).
Känner du någon som knarkar? let's hope not!

OM DINA VÄNNER
Har du någon riktig vän? det hoppas jag ;)
Hur många vänner har du? brukar inte räkna dom precis, kanske ska börja? :P
Vilket kön är oftast snällast? same shit.
Hur ser dina bästa vänner ut? sweet as sugar.
Vem är din bästa vän utav de andra könet? pappsi, I guess.

TRAGISKT 
Har du någon gång försökt begå självmord? nej.
Känner du någon som begått självmord? ja.
Känner du dig värdelös? nej, snarare misslyckad.
Har du någon gång prövat alkohol? hehe, jodå ;)
Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? jag & Nea brukar bli relativt djupa ibland. Annars brukar jag ha lite inre monologer, haha.
Är det någon som har sålt alkohol till dig? kanske det, kanske ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback