goddagens kära läsare

Sjukanmälde mig imorse eftersom jag fortfarande inte mår särskilt bra och gärna vill vara frisk & pigg till imorgon. Ringde precis när dom höll på att jaga en ekorre som letat sig in i affären ;D Hoppas de fick tag på den...

Går lite bättre att äta idag, munnen gör inte lika fucked up ont. Däremot är det värre med det vanliga illamåendet. Det är fanimej tur att jag äntligen ska göra ett besök hos farbror doktorn nästa vecka för att ta reda på what's up med mig. Just nu är jag inte sugen på ett skit och jag hatar det. Jag som var så sugen på jordnötter ikväll innan, men man får väl hoppas att det reder sig.  

Annars har det inte hänt mycket idag ska jag säga er, jag har nästan bott i soffan. Kollat på Idol, Heroes, 2 stycken Malcolm in the middle-avsnitt,
Girl Interrupted och lite på Änglahund. Haha, freakigt värre! Men så har jag i och för sig varit uppe sen klockan halv sex också. Hrmpf.

Kommentarer
Postat av: evelina

fick dom tag på ekorren? ;) hehe. krya på dig förresten! :)

Postat av: emelie

hehe, vet faktiskt inte ännu! ;D
& tack :)

2007-09-07 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback