goddagens

Sådär ja, nu var dagens jobbpass över. Nice. Har bara jobbat fyra timmar idag, åtta till tolv, så det är helt okej. Däremot så jobbar jag söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag också så det räcker liksom :P

Gårdagen var trevligt då sis & Kenty var hemma för att fira pappsens födelsedag. Pratade och mumsade på rulltårtan jag bakat (som faktiskt uppskattades! :D) & glass med sirap & valnötter. Såklart, är nästan lite besatt av det där ;)

Nu har jag slappat lite framför tv och tänkte ladda inför kvällen då det är utgång på Lorden som gäller. Lilla Karlshamn har ju bara ett uteställe, vilket inte är så överdrivet roligt. Men man får göra det bästa av det och nu var det längesen vi var ute på krogen så det ska bli skoj! Än så länge är det bara jag, Lizze & Jenny som jag vet att ska ut eftersom jag inte har hört nåt från de andra än, men det blir nog trevligt i alla fall. Party party för hela slanten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback