here I am

Här sitter jag, precis nyduschad och äter frukost. Inte så fel faktiskt, hade dock varit bättre om klockan varit lite mer också... Pappa är i Stockholm på nån kurs med jobbet och har varit iväg sen igår så jag lovade mammsen att sova hos henne. Sov skitdåligt men mamma vad glad i alla fall, så det fick vara värt det.

Igår var det samma schema som alla andra torsdagar: jobb mellan halv tio och halv tre, hem & äta, åka in till stan igen för att boxas med Jenny och sen hem igen till all tv som väntade (Vänner, Idol & Heroes). Tjejerna i Idol gjorde bra ifrån sig igår tyckte jag, bra att Patrizia blev säkrad till final men det var konstigt att Amanda inte blev det så grym som hon är.

Idag blir det jobb igen till fem och sen ikväll vet jag inte än. Antingen hittar jag på nåt trevligt eller så slappar jag bara här hemma & laddar inför morgondagen ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det kanske hon blir, de drog ju bara på måfå 2 av dom som sitter säkert, det är ju 3 till, tror lätt att Amanda är en av dom :)

Postat av: emelie

det hoppas jag verkligen för hon är sjukt bra! :D

2007-09-28 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback