Idol 2007

idol

Jag tycker att Gynning och Berg är sjukt roliga som programledare. Spontana, impulsiva och bryr sig inte riktigt om det de säger inte är "rätt & riktigt". Speciellt Gynning - sjukt skön tjej!

I alla fall har jag ingen sån där megafavorit i år som jag hade förra året (snygg-Erik var min favorit från allra första början ;D). Lite trist. Men Matthias är sjukt söt även om han inte gjorde så överdrivet bra ifrån sig igår. En annan däremot som är helt sinnessjukt bra är Daniel, hur lyckas killen!? Mika är megasvårt att göra ju! Så det var verkligen väl värt att han var en av de två som gick vidare till final.

Får se hur det går för tjejerna ikväll för där finns också många som har en sjukt bra röst. Själv diggar jag Patrizia & Amanda men även Marie & Evelina ligger högt upp på listan.

Kommentarer
Postat av: Nea

Uue, Daniel är slibb på hög nivå. Dock är Mattias en äkta tio-poängare!

Postat av: emelie

nu pratar jag om SÅNGEN, nea, SÅNGEN och inte utseendet ;) Daniel sjunger otroligt bra!

2007-09-27 @ 16:40:02
Postat av: Mamma

I min topp har vi just nu Sam & Daniel samt Amanda & Evelina.

2007-09-27 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback