I'm SO bored right now

Gjort idag? inte mycket... Vaknat, ätit frukost & nu sitter jag här.
Vad följer du på tv? Top Model, That 70's show, Vänner & Heroes.
Om du fick bestämma att det var konsert idag, vilket band/artist skulle du ta dit? Michael Jackson. No doubt about it, skulle betala vad som helst!
Har du gråtit till en film någongång? yes,
Armageddon är det garanterat lip på.
Vad heter du på msn just nu? emms - strö lite socker på mig.
Brukar du läsa Horoskop? ja, alltid på jobbet. Inte för att de stämmer, men ändå.
Komplex? en del, det har väl alla I guess...
Det första du tittar hos killar? helheten liksom, typ. Sen händerna också, de är faktiskt viktiga! 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? mp3, mat & trevligt sällskap.
Tror på liv på andra planeter? skulle vi vara de enda i hela universum? as if!
Har du några homosexuella vänner? inte vad jag vet? :P
Är det nåt du absolut inte äter? inälvsmat och mat som innehåller gluten & mjölk. Såklart.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga vore coolt! :D
Chips, morötter eller godis? nötter :D
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? önskar jag vågade.
Anser du att du är stark? fysiskt, ja ;D Psykiskt? no idea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback