lunch med sis & papps

Megafint väder ute idag - underbart :) Idag har jag varit på en mycket trevlig lunch med pappa & Johanna på thairesturangen. Såklart, vart annars? ;D Helt sinnessjukt gott var det också, precis som vanligt, och vi hade även väldigt trevliga samtalsämnen... Eller nåt, haha. Sen skulle sis & pappa göra annat så då drygade jag lite på stan innan jag tog bussen hem igen.

Nu har jag precis mumsat lite jordnötter (varför tröttnar jag aldrig på nötter?) som jag köpte i stan när jag hade tråkigt. Är någon annan än jag som alltid äter alla de halva jordnötterna först? Mycket godare på det sättet ;)

Nu blir det läsning av det nyaste numret av Glamour som jag fick hem på posten idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback