misshandlad

Tror jag håller på att bli sjuk eller nåt. Var t.o.m. nära att sjukanmäla mig från jobbet i morse men tänkte att det var lika bra att gå dit... Sjukt seg i kroppen, ont & tung i huvudet och så känns det som om någon har slagit med ett baseballträ i munnen på mig. Är helt öm & det gör ont som fasiken i hela munnen. Konstigt värre. Jaja, ska inte gnälla mer nu :P

Gårdagen var förresten trevlig! Var hemma hos Lizze med Elin på kvällen; kollade tv, pratade & kollade på
Raise your voice :) Ikväll blir det till att slappa en massa och självklart kolla på favoritunderhållningen: Top Model & Idol. Det bittra är dock att båda går på samma tid, men ska spela in det ena. Lite effektiv får man väl vara för jag kan ju inte missa något av det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback