most desired

Det har tydligen gjorts en röstning för vilket som är "the most desired single celebrity" på Yahoo's datingsida. Och dessa är, i ordning, tom fem på listan för de kvinnliga respektive de manliga kändisarna:




 Jessica Alba, Jennifer Aniston, Queen Latifah, Jessica Simpson, Maria Sharapova.


George Clooney, Matthew McConaughey, Kanye West, Andy Roddick, Ricky Martin.


Okej...!? Väldigt oväntade i top fem bland de kvinnliga tycker jag nog allt, eller är alla andra snyggingar i Hollywood upptagna? Jessica Alba är väl dock absolut fullt förståeligt men de andra är det väl inget överdrivet speciellt med? Hur är det med Scarlett Johansson & Charlize Theron, eller de kanske inte är singlar? :P Svårt att hålla reda på nu för tiden tycker jag, de blir ju ihop & gör slut & byter pojkvänner om vartannat. Och Andy Roddick?! Vem fan är snubben säger jag ;D


Kommentarer
Postat av: Fräddie

säkert tennisspelare ;)

Postat av: C

ANDY RODDICK?? Haha. Sopa ;) Det är "bara" den femteseedade bästa tennisspelaren i hela, jäkla världen. Jag är en tennisfantast på hög nivå (a). Bara satt du vet så läser jag din blogg hela tiden, kanske man borde tala om såhär efter ett halvår... Vad vet jag. Du skriver jättebra!

2007-09-25 @ 22:12:29
Postat av: emelie

Fräddie: va fan vet jag, kan lika gärna vara porrskådis eller nåt ;D
C: äsch, orka hålla koll. Sport är överskattat ;) Trevligt att du läser bloggen & gillar den :)

2007-09-26 @ 06:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback