Music Video Awards

Vilka bloggare har inte bloggat om Britney's uppträdande på årets MTV's Music Video Awards? Nästan inte en enda blogg har missat det så därför ska inte jag också tjata om det utan istället visa hur lite av de andra kändisarna såg ut på röda mattan.




Från vänster: Ashley Simpson, Beyonce, Rihanna, Nelly Furtado, Alicia Keys, Paris Hilton, Jennifer Garner & Hayden Panettiere.

Jag gillar att Hayden Panettiere & Rihanna har en utmärkande färg på klännigen så att de syns till skillnad från de andra som smälter in i mängden. Annars var det väl inget sådär speciellt med någon av klänningarna. Nelly Furtado har dock inte ens klänning på sig vilket inte var en vidare hit. Sen så tycker jag det är tråkigt att hon färgat håret blondt istället för det bruna hon hade, och som hon passade bra mycket bättre i.


Kommentarer
Postat av: Fräddie

jisses, hon passade inte alls som blond :X och Paris ser ut som en tant*! HAHAHAHA

Postat av: emelie

eller hur, som jag sa: passade bra mycket bättre i brunt! haha, Paris frisyr är inte att leka med ;D

2007-09-11 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback