not so good

Okej, jag är nog sjuk. Jävla skit också. Måste, måste, måste ju vara frisk & pigg till på lördag då jag ska till Liseberg! Kan typ inte ens äta nu, hela halsen & munnen gör hur ont som helst. Blö. Och så ska jag självklart jobba över sex timmar idag också (och imorgon och på fredag...) vilket kanske inte är det bästa, men jag ska i alla fall inte cykla till jobbet. Det kanske inte är det smartaste om jag ska bli normal igen :P

Btw: jag går in på Nelly's hemsida hela tiden för att se om de fått in den
översnygga jackan igen men har tyvärr inte haft den turen än så länge. Riktigt bittert. Vill ha den sinnessjukt mycket... Så om ni hittar den så säg till!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

ska du till Liseberg? :)

Postat av: s

ja eller hur :D
usch krya på dig, verkar som att alla går runt och är sjuka nu :/

2007-09-05 @ 15:26:44
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: emelie

Fräddie: japps! :D
s: tack :)

2007-09-06 @ 07:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback