off I go

Nu ska jag snart fixa mig lite lunch (har varit uppe sen kl 6 så, ja det är snart dags för det) innan jag ska cykla till jobbet. Jobbar till klockan kvart över sju och sen bär det av direkt hem till sis som bor i stan :) Så därför blir det inte mer uppdatering här idag, tyvärr... Ska inte glömma kameran till ikväll dock, vill gärna ha lite kort på Pink för det var ett tag sen nu.

Nu på morgonen har jag hunnit med att träna, duscha, kolla på gårdagens Idol-avsnitt, fixa mat till Bella, pratat i telefon och nördat här. Fy farao vad rastlös man blir av att vakna tidigt. Fast idag får jag skylla mig själv lite, så tidigt som jag gick & la mig igår. Men är man trött så är man ;)

Förresten; ni är dåliga på att tipsa! :P Men ha en bra dag i alla fall! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback