Pics from yesterday



Kommentarer
Postat av: Jennie

härliga bilder :)

Postat av: Alle

Varför lösenord på bilddagboken? Sjukt dumt? Nu kan ju ingen se dina bilder.... Vill ju se lite bilder från igår...och jag har glömt bort min hemliga login för att tjuvkika på bilder. Vet att lösenordet var fluktare..men ja kom inte ihåg användarnamnet:P..Nea kanske kommer ihåg?

2007-09-16 @ 17:46:07
Postat av: emelie

Jennie: aah :D
Alle: haha, nää inte alls dumt! Vill ha koll på vilka som kollar :P & lär det inte ha varit typ Xander eller nåt som du brukar ha? :P

2007-09-16 @ 19:17:08
Postat av: Alle

Men ja tror ingen kommer palla kolla då ju..för mycket jobb...kan du inte fixa ett gästlösen eller va de heter så man slipper regga sig:)...nix .var inte xander...var nåt dumt ja bara kom på.

2007-09-16 @ 20:06:20
Postat av: Nea

Haha var det inte typ Sneaker eller ngt sånt fjantigt? ;)

2007-09-16 @ 22:08:08
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: emelie

Alle: jag vill ha koll så att jag slipper de anonyma kommentarerna som inte alltid var så nice! Gör ett nytt konto, som du kommer ihåg, då?
Nea: säkert, haha ;D

2007-09-17 @ 07:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback