Shrek den tredje

shrek

Jag fullkomligt älskar Shrek-filmerna. De är helt sinnessjukt bra & klockrena. Kan nog varenda replik i den första filmen och har sett den typ tusen gånger.

I fredags såg jag äntligen den tredje filmen hemma hos Nea. Den har fått väldigt dålig kritik, bl a från
MovieZine, men jag tycker inte riktigt den var värd det. Okej att den inte var lika bra som de två andra, speciellt inte den första, men den var ju verkligen inte dålig. I liked it, med andra ord.
Däremot håller jag med om att det absolut räcker nu. Jag tycker inte de ska producera fler filmer i serien eftersom det då kommer bli för mycket. Lagom är bäst och det är också bäst att stanna när man är på topp!

Kommentarer
Postat av: tove

första filmen är ju helt klart bäst - "sluuuta sjunga!", haha. Får väl ta o se trean med kanske :)

Postat av: Nadja

2an är ändå bäst !! =)

2007-09-09 @ 14:46:15
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: emelie

tove: mhm, älskar den första! Fast vägrar dock se den på svenska, den MÅSTE vara på engelska! :P
Nadja: nej, ettan även om tvåan ligger väääldigt nära ;)

2007-09-09 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback